אני עובד עם המורנ"ה אבל לא מצליח לבחון את החניכים באפליקציה

חזור

מערכת המורנ"ה ואפליקציית מצולות הן שתי מערכות נפרדות שלא קשורות זו בזו.
זה נכון שיצרנו אפשרות לסנכרן את המבחן מאפליקציית מצולות למערכת המורנ"ה, אבל זה הקשר היחיד בן המערכות.

טיפ מנצח!
השתדלו תמיד להפעיל את האפליקציה (ולבדוק שהכל עובד לפי ההנחיות להלן) יומיים לפני שאתם ניגשים לבחון את החניכים שלכם, שימו לב שבסופ"שים ובחגים (בהם רוב פעילות הצלילה מתקיימת), התמיכה הטכנית הינה לתקלות חריגות בלבד!
כנ"ל לגבי חידוש "מדריך פעיל", השתדלו לעשות זאת בשעות העבודה של משרדי ההתאחדות.

להלן מספר הנחיות למקרים בהם המדריך לא מצליח לבחון את חניכי הקורס דרך האפליקציה:
תנאי בסיסי לשימוש באפליקציה ע"י המדריך הינו להוריד את האפליקציה למכשיר הטלפון שלו ולבצע רישום מלא. 
כדי להוריד את האפליקציה למכשיר, יש להיכנס לחנות האפליקציות של המכשיר ולחפש את אפליקציית מצולות.
בקישור הבא תמצאו קיצורי דרך לחנויות האפליקציות, וכן הסבר כללי על האפליקציה.
אם הורדתם את האפליקציה בעבר ולא השתמשתם בה זמן רב, נא בצעו עדכון לגרסה האחרונה.

כיצד אני יודע שנרשמתי לאפליקציה כנדרש?
במסך הבית של האפליקציה אמור להיות רשום השם שלך, ראה צילום מסך. במקרים שבהם ביצעתם רישום באנגלית יהיה רשום "ללא שם" או "NO NAME" (תוכלו לפנות להתאחדות בבקשה שיעדכנו זאת).
אם רשום "אורח זמני" זה אומר שאתם לא רשומים לאפליקציה.
מזכיר שוב - זה שאתם רשומים למערכת מורנ"ה והכול עובד שם לא קשור לרישום לאפליקציה.

אם אתם רשומים לאפליקציה, אז השלב הבא הוא להיכנס למסך "התחל מבחן" ומשם ל"כניסת מדריכים"
ולוודא שה"מדריך פעיל" שלכם בתוקף. אם רשום שסטטוס ההדרכה שלהם "פעיל" אז מבחינת האפליקציה אתם יכולים לבחון, אם לא אז יכול להיות שאתם צרכים לחדש את ה"מדריך פעיל" שלכם (אפשר דרך אתר ההתאחדות) ואם כבר חידשתם אז יש תקלה ועליכם לפנות להתאחדות.
אם אצלכם במכשיר מופיע מסך שונה, אז עליכם לעדכן את האפליקציה לגרסה האחרונה.

 

ההסברים וצילומי המסך שמופיעים בדף זה רלוונטיים לעדכון 3.1.8 (313)