אני לא מצליח להיכנס למורנ"ה

חזור

אם אתם לא מצליחים להיכנס למערכת, בדרך כלל תופיעה לכם ההודעה הכללית הבאה:

הודעה זו תופיע בד"כ לאחר 3 ניסיונות כניסה עם סיסמה או מס' תעודת זהות שגויים ולכן המערכת חסמה אתכם.
בכל מקרה, עליכם לפנות לתמיכה הטכנית על פי הרשום בהודעה, נציג התמיכה הטכנית יבטל לכם את החסימה כך שתוכלו לנסות ולהיכנס שוב.

המלצות:
אם לא הצלחתם להיכנס בפעם הראשונה, נסו להיכנס באמצעות כניסה עם קוד חד-פעמי במסרון.
הקוד החד-פעמי ישלח במסרון למספר הטלפון או במייל לכתובת האי מייל שהגדרתם בעת הרישום. 

שימו לב! אם אתם בחו"ל והחלפתם SIM או שאתם עם E-SIM אתם לא תקבלו את המסרונים למכשיר הטלפון שלכם ולכן עליכם לסמן שאתם מעוניינים לקבל את הקוד במייל.

אם בחרתם להיכנס באמצעות סיסמה אז שימו לב שמתחת לשורת הסיסמא יש אייקון של עין, לחיצה על העין תציג את הסיסמא שהקלדתם כדי שתוכלו לוודא שלא טעיתם בהקלדה (עברית/אנגלית, אותיות גדולות/קטנות וכו').
 
לעיתים נדירות יש טעות אמיתית במספר תעודת הזהות או מספר הדרכון. מקרים בהם בעת ההרשמה לקורס הזנתם למערכת מספר תעודת זהות שגוי (טעות הקלדה). תוכלו לבקש ממדריך הצלילה שלכם להיכנס למערכת ולבדוק בתיק הצולל שלכם את מספר תעודת הזהות/דרכון שרשומים. במקרה שמספר תעודת הזהות שרשום במערכת שגוי, פנו למנהל המערכת shlomi@diving.org.il או tidf@diving.org.il למשך טיפול.