מסכי מדריך - פרטים אישיים

חזור

מסך "הפרטים שלי" במורנ"ה למדריכים מציג למדריך את כל הפרטים האישיים שלו כפי שהם שמורים במאגר הנתונים של ההתאחדות (CRM) ובנוסף פרטים נוספים שרלוונטיים לתפעול המורנ"ה

כל הנתונים בדף זה למעט תאריך רישיון הדרכה וריענון עזרה ראשונה מיובאים ממאגר הנתונים של ההתאחדות (CRM), ולא ניתן לעדכן אותם*.
רישיון הדרכה: רישיון ההדרכה שהמדריך מקבל מהרשות לצלילה ספורטיבית. כאשר המדריך מחדש את רישיון ההדרכה שלו, עליו לעדכן את המנהל המקצועי כדי שזה יעדכן את התוקף במורנ"ה. 
ריענון החייאה ועזרה ראשונה: נתון זה לא קיים ב CRM ולכן בכל פעם שעברתם ריענון כזה עליכם לעדכן את המנהל המקצועי של מועדון הצלילה והוא יעדכן את המורנ"ה.

חשוב***חשוב*** חשוב***
תוקף ביטוח הצלילה, מדריך פעיל ורישיון ההדרכה הינם תנאי לשימוש במורנ"ה - כלומר, אם אחד או יותר מפרטים אלו פג תוקף, המדריך לא יוכל לבצע כל פעולה במורנ"ה, כמו לחתום לחניך בטופס המעקב.
כדאי לעדכן תוקף לפרטים אלו:
רישיון הדרכה - כנ"ל.
ביטוח צלילה - אם יש לכם ביטוח של ההתאחדות הנתון יתעדכן אוטומטית. קיימים מקרים חריגים של מדריכי צלילה שמבוטחים ע"י מקום העבודה שלהם, במקרים המנהל המקצועי יכול לבצע עדכון ידני של נתון זה במורנ"ה.
מדריך פעיל - מתעדכן אוטומטית.

העדכון האוטומטי של תוקף ביטוח צלילה ומדריך פעיל מתבצע פעם ביום, אם חידשתם תוקף זה אחרי מועד הסנכרון היומי וכדי לא להמתין 24 שעות לסנכרון הבא, כדי שתוכלו להמשיך לעבוד עם המורנ"ה הוספנו לתחתית הדף כפתור "עדכון נתונים" לחיצה עליו מבצעת סנכרון נתונים מה CRM למורנ"ה.

*מדריך הצלילה יכול לעדכן רק שני פרטים בדף הפרטים האישיים:
שינוי סיסמה
מספרי טלפון - שימו לב שכאשר אתם מעדכנים את מס' הטלפון שלכם במורנ"ה, זה לא מעדכן את מאגר הנתונים של ההתאחדות!

בכדי לעדכן את שאר הפרטים האישיים (ובכלל זה את תמונת המדריך) יש לפנות למשרדי ההתאחדות הישראלית לצלילה, תוכלו לקרוא על כך בפירוט בקישור הבא.