כיצד מחליפים תמונת מדריך?

חזור

תמונת המדריך שלי ישנה ואני רוצה להחליף אותה. אבל המורנ"ה לא מאפשרת זאת.
לא רק את תמונת המדריך המורנ"ה לא מאפשרת לעדכן, גם את שאר הפרטים האישיים של המדריך לא ניתן לעדכן דרך המורנ"ה.

תמונת המדריך והפרטים האישיים שלך סונכרנו למורנ"ה מה CRM של ההתאחדות בעת הוספת המדריך למורנ"ה. הסיבה שהמורנ"ה לא מאפשרת החלפת תמונת מדריך היא כדי לא ליצור הבדל בין נתוני המדריך במורנ"ה לנתוני המדריך ב CRM.
זה לא מדויק לומר שלא ניתן להחליף תמונת מדריך במורנ"ה. זה אפשרי, אבל לפני שנסביר כיצד, ההמלצה שלנו היא לשלוח למשרדי ההתאחדות תמונת פספורט תקינה חדשה ולאחר שהתמונה תעלה ל CRM להמתין לעדכון האוטומטי עם המורנ"ה או לבצע עדכון ידני בעצמכם - עדכון פרטים אישיים.

כיצד ניתן לעדכן תמונת מדריך במורנ"ה?
עדכון תמונת מדריך אפשרי רק כאשר המדריך נרשם לקורס/התמחות צלילה בעצמו ונמצא בסטטוס של חניך במקביל לסטטוס המדריך שלו. כיוון שהוא בקורס והוא חניך, המדריך שלו (או המנהל המקצועי באותו מרכז צלילה) יכול להיכנס לדף הפרטים האישיים של החניך ולעדכן את תמונת החניך.

בשלב הראשון התמונה תתעדכן רק במערכת המורנ"ה וכאשר מרכז הצלילה ישדר את ההסמכה החדשה להתאחדות, התמונה תתעדכן גם ב CRM, כך שהתמונה תהיה זהה בשתי המערכות. ובנוסף, בתעודת הצולל שתקבל בסיום הקורס תודפס התמונה המעודכנת.